
SOFTVER ZA PRAĆENJE PROCESA NABAVKE
Bolja kontrola. Efikasnije upravljanje.

NABAVKA
Bolja kontrola. Efikasnije upravljanje.
Apollo Nabavka omogućava upravljanje celokupnim procesom nabavke u svim organizacijama
Nabavka u organizaciji je kompleksan proces koji sadrži sve aktivnosti povezane
sa dobavljanjem roba i usluga. Fokusiran je na zasnivanje i održavanje snažnih odnosa sa dobavljačima i ima dugoročne ciljeve kao što su sticanje prednosti u odnosu na konkurenciju. Nabavka u širem smislu, pored samog transakcionog procesa, obuhvata i identifikaciju potreba, upravljanje odnosima sa dobavljačima i upravljanje ugovorima. A sam transakcioni proces nabavke sadrži aktivnosti kao što su obrada zahteva i naručivanje, prijem i plaćanje.
U zavisnosti od složenosti i strukture organizacije, moguće je da u službi nabavke postoji i više desetina različitih procesa nabavke. Na primer, proces nabavke zavisi od tipa nabavke odnosno predmeta nabavke (sirovine, poluproizvodi i proizvodi, roba, oprema, zgrade, usluge, itd.), a onda i od poslovnih pravila same organizacije, recimo u zavisnosti od ukupnog iznosa nabavke ili postojećih ugovora sa dobavljačima.
TAKOĐE, PRIMENJENA JE I TEHNOLOGIJA DIGITALNOG POTPISA DOKUMENATA UPOTREBOM STANDARDNOG PUBLIC KEY INFRASTRUCTURE (PKI) FORMATA, tako da se za svaku aktivnost odobravanja vezuje proizvoljan broj potpisnika u zavisnosti od poslovnih pravila.
Apollo
Nabavka
Svaki proces nabavke je struktuiran, tako da je tok procesa modelovan kao niz koraka u skladu sa poslovnim pravilima organizacije. Za svaki korak se određuju odgovorni izvršioci (korisnici aplikacije) i aktivnosti koje treba da budu izvršene. Kada se predviđene aktivnost završe, proces napreduje na sledeći korak prema predefinisanom modelu.
Svaki proces mogu da izvršavaju veći broj korisnika sa različitih lokacija i u saradnji sa drugim organizacionim jedinicama (finansije, skladišta, transport…) u okviru organizacije. Procesi se jednostavno prate i kontrolišu tokom izvršenja. I naknadno se pregledaju i i vrši se revizija, tako da je celokupno izvršenje svih procesa u nabavci „pod kontrolom“.
Neki koraci u procesu zahtevaju razmenu podataka sa drugim aplikacijama implementi-ranim u organizaciji (kompanijski ERP) ili eksternim izvorima podataka. Ta razmena i funkcionalna integracija se izvršava preko web servisa.
Svi postojeći procesi u službi nabavke se modeluju u Apollo Nabavci tokom implementacije. Procesi mogu da budu modifikovani tokom (BPR – Business Process Reengineering), ili ažurirani nakon implementacije, samo izmenom definisanog modela, a i dodavanjem novih modela procesa.
PRIMER INICIRANJA PROCESA NABAVKE
OD ZAHTEVA DO POKRETANJA PROCESA

PRIMER TOKA PROCESA
OD POKRETANJA DO IZDAVANJA NARUDŽBENICE DOBAVLJAČU

Kontaktirajte nas
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili Vam je potrebna konsultacija ili savet vezano za dodatno prilagođavanje softera potrebama Vašeg poslovanja budite slobodni da nas kontaktirate.