
APOLLO
CRM
Sistem za upravljanje odnosima sa klijentima
Customer Relationship Management

APOLLO
CRM
Sistem za upravljanje odnosima sa klijentima
Customer Relationship Management
APOLLO CRM (Customer Relationship Management) sistem omogućava kompanijama da na bolji način organizuju i upravljaju odnosima sa svojim partnerima, klijentima ili korisnicima.
Benefiti
CRM & Mobile Sales :
predviđanje potreba klijenata
unapređenje odnosa sa klijentima i izgradnja partnerskog odnosa
jednostavnije planiranje i jasnija strategija
lakše i efikasnije vođenje projekata
centralizovane informacije dostupne u svakom trenutku

Benefiti
CRM & Mobile Sales :
predviđanje potreba klijenata
unapređenje odnosa sa klijentima i izgradnja partnerskog odnosa
jednostavnije planiranje i jasnija strategija
lakše i efikasnije vođenje projekata
centralizovane informacije dostupne u svakom trenutku

POJMOVI
koji se koriste unutar CRM-a:
LEADS
„Lead“ predstavlja prvi korak u procesu. Lead-ovi su fizička ili pravna lica koja su pokazala interesovanje za vašu kompaniju ili njen proizvod, a da prethodno ne postoji nikakav poslovni odnos ili interakcija sa njima. Lead je po definiciji zainteresovan za vašu ponudu, ali ozbiljnost tog interesovanja može da varira. Za svaki lead postoji kontakt osoba i prvi i osnovni zadatak vezan za lead-ove je da se stupi u kontakt sa odgovornom osobom i samim tim da se kvalifikuje njihova zainteresovanost za kompaniju ili proizvod.
KONTAKTI
Nakon inicijalnog kontakta sa lead-ovima i njihove kvalifikacije, zavisno od interesovanja, leadovi mogu da postanu kontakti. Kontakti zapravo predstavljaju kvalifikovane lead-ove odnosno partnere sa kojima treba da se održava konstantniji i intenzivniji poslovni odnos.
POSLOVNE PRILIKE
U smislu prodaje, poslovne prilike predstavljaju kontakt, međutim za razliku od kontakata poslovne prilike nose mnogo veći broj vitalnih informacija za realizaciju posla. Važno je da se pažljivo i precizno raspolaže sa informacija o poslovnim prilikama. Kod poslovnih prilika u obzir se uzimaju i veze sa drugim kompanijama i odeljenjima kao i detaljne informacije o proizvodima koji potencijalno učestvuju u poslovnoj prilici. Tokom realizacije posla, poslovne prilike prolaze kroz predefinisane korake odnosno faze.
KAMPANJE
Upravljanje i planiranje kampanja ima centralnu ulogu u marketingu kompanije. Kupcima je potrebno poslati prave informacije, u pravo vreme, putem pravog komunikacionog kanala. Zahtevi i potrebe klijenata se nalaze u fokusu kampanje. Svaka kampanja se sastoji od tri faze, i to su planiranje, upravljanje i analiza. Planiranje kampanje predstavlja inicijalni korak kreiranja i određivanje potreba kampanje. Upravljanje kampanjom predstavlja razne načine komunikacije sa klijentima i deljenja bitnih informacija. U ovom slučaju, prate se sve akcije koje su vezane za kampanju (događaji, pozivi i zadaci). Sam proces analize je interna stvar kompanije, međutim u CRM sistemu se prate i troškovi vezani za kampanju kao i neke druge osobine i statusi kampanje.
AKTIVNOSTI
Unutar CRM sistema razlikuju se tri vrste aktivnosti koje se ostvaruju između korisnika sistema i klijenta a to su pozivi, zadaci i događaji.
Pozivi predstavljaju aktivnost telefonskih poziva. Prate se bitne informacije vezane za sam poziv kao i za rezultate i opažanja koja su nastala kao rezultat i prilikom poziva.
Zadaci predstavljaju razne aktivnosti koje su korisnici sistema treba da odrade. Zadaci predstavljaju jedan vid podsetnika za ove aktivnosti ali i pored toga nose dodatne informacije vezane za same klijente.
Događaji predstavljaju razna dešavanja koje korisnici sistema mogu da organizuju i prate. Takođe kao i ostale aktivnosti, događaji nose dodatne informacije vezane za same klijente ali i ostale delove CRM sistema kao što su kampanje i poslovne prilike.
UTUŽENJA
Utuženja predstavljaju inverzan slučaj poslovnih prilika i to sa već postojećim klijentom. Tokom poslovnog procesa utuženja, beleže se potrebne informacije vezane za postojeće klijente koji nisu izmirili svoje obaveze ili se na neki drugi način nalaze u konfliktnoj sa vašom kompanijom. Kao i za poslovne prilike, i unutar utuženja je moguće koristiti predefinisane procese koji određuju tok samog procesa i stanja u kojim se klijent nalazi.
POJMOVI
koji se koriste unutar CRM-a:
LEADS
„Lead“ predstavlja prvi korak u procesu. Lead-ovi su fizička ili pravna lica koja su pokazala interesovanje za vašu kompaniju ili njen proizvod, a da prethodno ne postoji nikakav poslovni odnos ili interakcija sa njima. Lead je po definiciji zainteresovan za vašu ponudu, ali ozbiljnost tog interesovanja može da varira. Za svaki lead postoji kontakt osoba i prvi i osnovni zadatak vezan za lead-ove je da se stupi u kontakt sa odgovornom osobom i samim tim da se kvalifikuje njihova zainteresovanost za kompaniju ili proizvod.
KONTAKTI
Nakon inicijalnog kontakta sa lead-ovima i njihove kvalifikacije, zavisno od interesovanja, leadovi mogu da postanu kontakti. Kontakti zapravo predstavljaju kvalifikovane lead-ove odnosno partnere sa kojima treba da se održava konstantniji i intenzivniji poslovni odnos.
POSLOVNE PRILIKE
U smislu prodaje, poslovne prilike predstavljaju kontakt, međutim za razliku od kontakata poslovne prilike nose mnogo veći broj vitalnih informacija za realizaciju posla. Važno je da se pažljivo i precizno raspolaže sa informacija o poslovnim prilikama. Kod poslovnih prilika u obzir se uzimaju i veze sa drugim kompanijama i odeljenjima kao i detaljne informacije o proizvodima koji potencijalno učestvuju u poslovnoj prilici. Tokom realizacije posla, poslovne prilike prolaze kroz predefinisane korake odnosno faze.
KAMPANJE
Upravljanje i planiranje kampanja ima centralnu ulogu u marketingu kompanije. Kupcima je potrebno poslati prave informacije, u pravo vreme, putem pravog komunikacionog kanala. Zahtevi i potrebe klijenata se nalaze u fokusu kampanje. Svaka kampanja se sastoji od tri faze, i to su planiranje, upravljanje i analiza. Planiranje kampanje predstavlja inicijalni korak kreiranja i određivanje potreba kampanje. Upravljanje kampanjom predstavlja razne načine komunikacije sa klijentima i deljenja bitnih informacija. U ovom slučaju, prate se sve akcije koje su vezane za kampanju (događaji, pozivi i zadaci). Sam proces analize je interna stvar kompanije, međutim u CRM sistemu se prate i troškovi vezani za kampanju kao i neke druge osobine i statusi kampanje.
AKTIVNOSTI
Unutar CRM sistema razlikuju se tri vrste aktivnosti koje se ostvaruju između korisnika sistema i klijenta a to su pozivi, zadaci i događaji.
Pozivi predstavljaju aktivnost telefonskih poziva. Prate se bitne informacije vezane za sam poziv kao i za rezultate i opažanja koja su nastala kao rezultat i prilikom poziva.
Zadaci predstavljaju razne aktivnosti koje su korisnici sistema treba da odrade. Zadaci predstavljaju jedan vid podsetnika za ove aktivnosti ali i pored toga nose dodatne informacije vezane za same klijente.
Događaji predstavljaju razna dešavanja koje korisnici sistema mogu da organizuju i prate. Takođe kao i ostale aktivnosti, događaji nose dodatne informacije vezane za same klijente ali i ostale delove CRM sistema kao što su kampanje i poslovne prilike.
UTUŽENJA
Utuženja predstavljaju inverzan slučaj poslovnih prilika i to sa već postojećim klijentom. Tokom poslovnog procesa utuženja, beleže se potrebne informacije vezane za postojeće klijente koji nisu izmirili svoje obaveze ili se na neki drugi način nalaze u konfliktnoj sa vašom kompanijom. Kao i za poslovne prilike, i unutar utuženja je moguće koristiti predefinisane procese koji određuju tok samog procesa i stanja u kojim se klijent nalazi.
Olakšajte Vaše poslovanje. Testirajte naš CRM već danas.
Mi poštujemo Vašu privatnost. Vaša E-mail adresa i ostali podaci su poslati preko zaštićene veze i nećemo ih koristiti u druge svrhe osim naznačene.
Kontaktirajte nas
Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili Vam je potrebna konsultacija ili savet vezano za dodatno prilagođavanje softera potrebama Vašeg poslovanja budite slobodni da nas kontaktirate.